sábado, 17 de abril de 2010

COPS AL CAP


L'altre dia estava a classe de música, una nena de la meva classe es va deixar la flauta a casa.

El meu professor de música li va dir que lin donaria una ell.

Va agafar la flauta, i la va dir a la meva companya, té agafala. Va tirar la flauta molt anlaire i va xocar contra la biga, i de cop em va anar al cap.





L'altre dia estava a classe, tots estavem tan tranquils treballant. De cop una pilota del patí de baix em va anar al cap.



Era dia de la nevada aquí a Palamós, estava jugant amb un amic a guerra de neu i de cop...Hem va saltar una pedra al cap que estava dins de la bola de neu.Hem feia molt mal estava amb quad a la neu a dalt de la muntanya, ja no aguantava el mal així que vaig anar a l'hospital i m'ho van haver de emvanar tot.



Pau, Albert i Marc F


2 comentarios:

  1. Hola,
    és molt divertit i original, i la fotografia està molt bé.
    Hi ha algunes errades.
    Fins aviat:
    Sílvia.

    ResponderEliminar
  2. Hola nois,
    pensu el mateix que la Sílvia.

    ResponderEliminar