martes, 20 de abril de 2010

COSES QUE NO ENS ADONEM QUE ENS PASA

Aquí alguna vegada no l'hi ha passat què te el colacao a davant i és petit i el vol provar sense llet ni res, i deprés durant una estona no para de tosir.

Quan tothom és petit sempre hem volgut provar les coses de grans com per exemple: tots hem provat el vi, el café, la cervesa...i mai ens a agradat.


Sempre ens diuen què per adormir-nos em de contar ovelles, però sinserament jo mai ne cuntat, i igual me quedat dormit.

Al llarg de la vida tots em plorat mirant "Bambi", Titanic, o Ànec Lleig.

A tothom sempre ens a donat ganes algun cop de comprar una tontaria, savent què mai la tornarem a mirar ni a utilitzar.

Sempre som tots molt inucents què molta gent creiem amb les supersticions per exemple: quan ens cau la sal a terra, quan passem per sota una escala, qun s'ens creua un gat negre o quan trenquem un mirall.










Albert i Pau

7 comentarios:

  1. Hola nois,
    m'encanta aquest article, és molt original.
    Repasseu-lo hi ha algunes faltes.
    Judith

    ResponderEliminar
  2. Hola nois,
    és molt divertit aquest article.
    He trobat algunes errades.
    Fins aviat:
    Sílvia

    ResponderEliminar
  3. Hola!Teniu tota la rao del món i per això m'ha encantat!Reviseu el text.

    Dels Divertits,Liliya

    ResponderEliminar
  4. Hola nois,
    M'ha agradat molt aquest article que heu publicat.
    Clara

    ResponderEliminar
  5. està molt bé, es molt bona idea l'unic que passa es que hi ha masses faltes.

    Jordi gonzàlez i Rai Garcia

    ResponderEliminar
  6. Estic totalment d'acord amb el que heu dit però hi han masses faltes.
    Reviseu el text.
    Adéu:
    Nadia

    ResponderEliminar
  7. Merci per dir-mo.Ja o cambiarem:

    Pau,Albert i Marc F.

    ResponderEliminar