martes, 18 de mayo de 2010

JA S'ACOSTEN LES COLONIES AL CAMPING QUEIXANS!

Aquest any tots els alumenes de 6é de Primària i els alumenes 5é, anem de colònies al Camping Qeuixans. Allà segur que ens o passem molt bé.
Aqui hos passo unes fotos dels bungalofs on dormirem:







Aqui es pot veure el bongalof per dintre, nosaltres trobem que es molt gran i molt espallós seguranet a voaltres també.
Ara hos ensanyare una altre foto però per dins i de varitat:
























Pau Albert i Marc F


5 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Hola nois!
    Nosaltres també tenim moltes ganes d'anar de colònies! Ens ho passarem molt bé! Ja només queden 5 dies!

    Clara i Laura

    ResponderEliminar
  3. Hola nois,
    jo no he vist mai cap fotografia del bungalof per això m'ha agradat que la posessiu.
    Un consell, nosaltres l'any passat al blog, no sabíem escriure us i escribíem hos o os.
    Veig que vosaltres tampoc ho feu bé, s'escriu us.
    Per què a la segona fotografia heu posat:
    Ara us ensenyarem una altre fotografia per dins i de veritat. Qué la primera és de mentira?
    Judith

    ResponderEliminar
  4. Hola nois,
    està molt bé el vostre article, jo l'altre dia vaig entrar a la web, i des de allà es pot veure tota la instal·lació amb una espècie de visita guiada. També informa de tot. Però us vull fer una pregunta:
    Com són les habitacions, crec que no ho menciona.
    Marta A.

    ResponderEliminar
  5. Hola nois,
    és molt original aquest article.
    Judith, la primera foto és un dibuix de l'habitació i la segona és el "bungalow" de veritat, és a dir, una foto, o això és el que jo interpreto.
    Jo tinc moltíssimes ganes d'anar de colònies.
    Sort que quan demà ja ens anem de colònies.
    Fins aviat:
    Sílvia

    ResponderEliminar